Och så var det midsommarafton, en av de bästa dagarna på året. Vi var uppe sent igår och det regnade och åskande helt sinnessjukt mycket. Jag låg alldeles under ett vidöppet fönster och lyssnade tills jag somnade. Tanken var att gå upp tidigt och springa men imorse öste det ner och åskande igen så jag somnade om.
Nu är det 20 grader varmt och vi ser fram emot att fira en varm midsommar för första gången på flera år. Vi ska träffa ett gäng vänner hos Carlenhags och äta sill, dricka snaps, grilla och spela kubb. Och sjunga! 11.30 ska vi vara där så det är lila bra att göra sig iordning.
Ha en fantastisk dag allihop, vad ni än hittar på!




























