Så skönt med en ledig måndag efter en låååång jobbhelg. Är alltid så trött efter en helg med långa pass och det är synd att hela dagen inte bara kunde få gå till att slappa och. Men en tvättmaskin är redan igång och sen ska jag springa och gå med Dixon. Skulle kunna tänka mig att krypa tillbaka ner i sängen faktiskt..
Veckan är fullspäckad, imorgon jobbar jag 9-22 (lovely..) och sen 14.30-09 onsdag till torsdag och på torsdag är det dags för mig och Leon att ta tåget till Stockholm. Det ska bli mysigt med egentid med Leon och barnen behöver det verkligen. Kalle och Nemo ska vara hemma och mysa och gå på bio och hitta på äventyr.
Och på lördag är det loppdags, så kul det ska bli! Någon som läser som ska dit?















