Så himla fort dagarna går! Har ni varit lediga och firat nationaldagen idag? Jag har jobbat och inte firat, jag gillar ju annars att fira allt möjligt men nationaldagen har aldrig känts så speciell.
Jag bytte mitt kvällspass mot ett dagpass idag och slutade klockan tre. Kalle och barnen är i Agusa och jag tog en sväng till Plantagen efter jobbet. Köpte en klätterros att ha utanför hönsgården, rabarber, murgröna och en doftpelargon. När jag kom hem tog jag ett glas vin och pysslade med mina växter, lagade mat och lite sånt härligt. Nu på kvällen har jag haft lilla kaninen ute och varit hos hönorna.
Nu är Kalle och barnen på väg hem och jag ska göra en kopp te. Hade tänkt springa idag efter jobbet men har haft ont i halsen sen i lördags, så jäkla trist.


















