Efter förra årets två ynka lopp så har jag tagit mig i kragen och bokar in mig på lopp efter lopp. Ett har redan avverkats och nu har jag FYRA lopp inbokade att se fram emot! Womens Health Halfmarathon i Stockholm, Lundaloppet med jobbet, Sälen Fjällmaraton och igår anmälde jag mig till Color Obstacle Rush i Malmö. Ett hinderlopp med färg, bara att kuta, ha roligt och klä sig skojigt. Min granne Nina drog med mig i ett lag så nu är jag stolt medlem i Fast & Fabulous! Gud så roligt det kommer bli!
Jag är ju väldigt ”på blodigt allvar” och satsar järnet på lopp så det är kul med ett lopp bara på skoj. Den andra juli är det dags och om ni vill hänga på så läs mer HÄR.
















