Nemo har mått hur bra som helst idag så det grämer mig att han missade vandringsdagen. Men jag hade aldrig förlåtit mig själv om han bajsat ner sig i skogen inför hela skolan..
Vi fick en bra dag ändå, Nemo byggde lego och jag städade, Nemo kollade IPad och jag sprang och så spelade vi finns i sjön med en Star Wars-kortlek. När vi gick för att hämta Leon på förskolan så var det plötsligt jättevarmt ute, vart kom det ifrån?? Vi var på tok för varmt klädda och jag höll på att avlida innan vi var hemma igen och blev det shorts och linne direkt.
När Kalle kom hem åkte jag till jobbet, perfekt när vi kan göra så för då behöver ingen vabba. Hittills har vi inga vab-dagar i år *peppar peppar*.
Nu har jag en långhelg framför mig och det ska bli lovely, hoppas att det varma vädret fortsätter!

Min underbara basilika. Lätt att odla, doftar gott, smakar gott, ser fin ut.














