Snurrig

Nu är det inte bara min kropp som lagt av utan hjärnan också. Idag åkte jag och Nemo till Malmö för att träffa läkare och dietist angående celiakin och när vi kommer dit så visar det sig att tiden var… Igår. Jag orkar inte med mig själv! Hur kan jag snurra ihop dagarna så? Så vi fick snällt vända igen men stannade till hos min farmor som också ligger på MAS. Hon har fått cancer och det är så jävla hemskt. Det här är verkligen ett otursår, jobbiga grejer händer hela tiden.. Vi var där någon timme iallafall och nu ska jag snabbt städa till kaninerna innan jag ska åka till jobbet. Det är så stressigt med allt jag ska hinna innan måndag då vi åker och eftersom jag jobbar idag plus fredag, lördag och söndag så har jag så ont om tid. Men det löser sig väl det också.

2 reaktioner till “Snurrig

  1. Låter ändå som att du har mycket i huvudet, även om träningen har varit ganska lugn det sissta.
    Kroppen kanske protesterar ÅT hjärnan ( fattar du vad jag menar)?

    Kram och hoppas det känns bättre snart!

    Gilla

Lämna en kommentar